V Ray Service je naprosto běžné, že zaměstnanci pracují v čistém, tichém prostředí a po směně jim zbývá dost času na koníčky i rodinu. Jak ale tuto informaci dostat mezi potenciální zájemce o práci?
V Uherském Hradišti najde uplatnění každý zručný modelář nebo švadlena. Společnost Ray Service tam totiž vyrábí kabelové svazky a další součástky, u jejichž kompletace je nutná jemná motorika a manuální zručnost. Málokdo v okolí věděl, že takové výrobky nacházejí uplatnění v leteckém, automobilovém i zbrojním průmyslu.
A tak jsme dali hlavy dohromady.
Lidé z Ray Service vědí, co je to rychlost – vždyť jejich kabelové svazky najdete ve vozech Formule 1! Neměli tím pádem problém zorganizovat jednodenní design sprint, na jehož konci stály nejen přesně definované cílové skupiny, ale také slovo, které je spojuje. Opakovalo se tak často, že to zkrátka nemohlo být jinak...
Na billboardech, v rádiu, v kině i na sociálních sítích se veřejnost setkala se zaměstnanci a jejich dětmi. Do rukou jsme jim potom dali modely letadel, formulí a tanků, které měly hravou formou prezentovat oblasti, kde se výrobky Ray Service využívají.
V kampani jsme kladli důraz na pracovní benefity, díky kterým mají kolegové čas na pohodový rodinný život. Hotový ráj práce…
… nebo snad RayPrace.cz?
Na samotném konci každé náborové kampaně stojí náborový web. Místo, kde musí zájemce o práci udělat poslední rozhodnutí a kontaktovat personální oddělení.
Snažili jsme se uživatelskou zkušenost zjednodušit jak návštěvníkům webu, tak jeho správcům. Pro personalisty jsme web propojili s firemním CRM systémem, který přehledně třídí vyplněné přihlášky.
Je skvělé, když je klient ochotný zapojit se do tvorby strategie a když slyší design sprint, nevezme nohy na ramena. Může tak vzniknout funkční řešení, které přináší dlouhodobé výsledky.