Jak už před více než 100 lety napsal Romain Rolland – Dobrý člověk ještě žije. My v posledních dvou letech můžeme toto tvrzení dosvědčit, a co víc, klidně ho dát i do množného čísla. Dobrých lidí kolem nás žije stále více než dost!
A co se tedy stalo v posledních dvou letech? Pro Azylový dům na Vsetíně jsme v roce 2023 a 2024 vytvořili dvě dobročinné kampaně – 100 Hrdinů dětských snů a 100 Hrdinů šťastných dětí. Naším cílem bylo spojit kreativitu s dobrou věcí a pomoci najít 100 hrdinů, kteří dětem, jejich maminkám nebo babičkám v těžké životní situaci pomohou pravidelným či jednorázovým darem.
Základem celé komunikace byla microsite 100hrdinu.cz vytvořená pouze pro účely kampaní, kde potencionální dárci našli všechny potřebné informace a jednotlivé příběhy maminek a babiček, kterým Azylový dům pomáhá. Od microsite jsme se pak odrazili do dalších komunikačních kanálů – sociálním sítím, vybraným influencerům, newsletterům a PR zprávám.
Design, který všechny kanály propojil, byl hravý, moderní a přívětivý. Využili jsme jemné pastelové barvy, dětství evokující grafické prvky spojené s autentickými fotkami a videi. Výsledkem byla komunikace, která neměla na potenciální dárce naléhat, ale navodit dobrý pocit z toho, že se stali jedním z Hrdinů a pomohli dobré věci.