Vizuální identita pramenící ze srdce města

Frenštát pod Radhoštěm není jen město, ale především komunita lidí, kteří v srdci nesou hluboké kořeny, kde se tradice snoubí s moderní dobou. V rámci soutěže o novou vizuální identitu beskydského „Frenu“ jsme proto náš grafický um zaměřili na propojení beskyd, místních tradic a moderního ducha. 

Našli jsme městu vizuální jazyk, který odpovídá přesně jeho příběhu. Logo v sobě nese symboliku srdce – nejen jako znak lásky k městu, ale i jako součást krajiny obklopující Frenštát, tedy kopcovitých Beskyd. Háček ve tvaru srdce zapadající za horami vyjadřuje spojení s beskydskou tradicí a hrdost místních obyvatel. Při pohledu z bočního úhlu se tento symbol proměňuje v šipku směřující vpřed, která symbolizuje vizi budoucnosti a neustálý rozvoj města. Logo doplňuje claim „Město v srdci“, který podobně jako logo města symbolizuje jak geografickou polohu Frenštátu v srdci Beskyd, tak blízký vztah obyvatel ke svému městu. Nezapomněli jsme ani na modrotisk nebo architekturu Jurkovičových staveb, které se odrážejí v barevné paletě a grafických vzorech.

Klient

Frenštát

Služby
Vizuální identita

Staňte se naším klientem

Ozvěte se nám
Martina Pavloušková
Business Development