Společnost Hajdik patří ke špičce v oboru lakování, a s příchodem nové flatbed linky svůj úspěch ještě více vybrousila. Díky této technologii se zařadila mezi největší a nejmodernější lakovny v Evropě. My jsme stáli u jejího vizuálního i komunikačního nátěru – od prvních úprav loga až po strategické HR kampaně, které nešly jen po povrchu.
Na začátku jsme nanesli nový nátěr vizuálního stylu, který se postupně vpíjel do celé komunikace. První změny se nedaly přehlédnout – okolo Jablůnky se zaleskly první citylighty, od zastávky k zastávce vyrazily první autobusy ve firemních barvách a inzeráty s novou kreativou se obtiskly do lokálních médií. Abychom firemní kulturu ještě více propojili se zaměstnanci, vytvořili jsme interní tiskovinu Lakoviny, která dodnes udržuje přehled o dění uvnitř firmy.
Protože většina uchazečů v dnešní době hledá práci online, vytvořili jsme nablýskanou microsite nelakujemete.cz, kde jsme přehledně nalakovali seznam volných pozic, benefity a klíčové informace o práci. Nábor jsme podpořili cílenými PPC kampaněmi, které přiváděly relevantní zájemce.
Hajdik se s naší pomocí dostal i na stříbrné plátno – připravili jsme scénáře, voiceovery a realizovali propagační videa. Postupně jsme komunikaci rozšířili i o rozhlasová vysílání, díky kterým cílené spoty oslovily potenciální zaměstnance v celém regionu.
Nový vizuální směr se nezapsal jen do reklamních kampaní, ale i do každodenního života firmy. Navrhli jsme firemní ponožky, které drží značku pevně na nohou, chlopňové složky pro reprezentativní prezentaci a stylové pleskačky na slivovici, které mají mezi zaměstnanci vždy úspěch. A když přišel COVID, Hajdik měl i vlastní brandovanou dezinfekci – protože čistota je základ, nejen v lakovně.