Spolupráce se značkou JC-Metal, předním českým výrobcem upínacího nářadí, poskytovatelem služeb v oblasti kovovýroby a výhradním distributorem svařovacích stavebnic Siegmund, patří mezi naše nejdéle trvající a k srdci přivařené projekty.
Začátek naší spolupráce se datuje do doby, kdy se digitální prodej a s ním spojená potřeba být vidět staly povinností, nikoli jen příjemným „nice to have“ (což jak můžete tušit, nebylo minulý rok, ale cca v době, kdy frčely sedmé Windowsy). Postupem času jsme pod svá křídla vzali veškeré marketingové aktivity, včetně návrhů nových produktových strategií nebo změnu identity. JC-Metal byla už od svého vzniku značka technicky precizní, ale její komunikace potřebovala pevnější upnutí – zkrátka takové, aby zvládla komunikovat novinky ze světa svářečů jednoduše nejen odborníkům, ale i široké veřejnosti. A tak jsme vytvořili pana Upínku – tvář značky a průvodce světem strojírenství.
Kreativní přístup k marketingu se vyplatil nejen v prodejích, ale i v uznání odborné veřejnosti. Naše HR a CSR komunikace získala prestižní ocenění Czech Industry Challenge, a to od samotné zakladatelky této iniciativy.
Od loga přes tiskoviny, sociální sítě, vizuál veletržních stánků až po výkonnostní kampaně nebo merch jsme pomohli vytvořit značku, která nejen prodává, ale i baví. JC-Metal prezentuje strojírenství netradiční formou, která bourá zažité představy o technických oborech. Hraní se slovy, různorodé prostředí a decentní humor – tak vypadá naše komunikace. Ať už jde o sociální sítě, obsahové kampaně nebo firemní materiály, vždy se snažíme, aby tento dosud zaškatulkovaný obor objevil svět v jiném, sexy světle.