Jak jsme značce JKN pomohli trefit cíl

Před prvotním výstřelem bylo potřeba precizně zaměřit strategii, nabít ji silným obsahem a zajistit, aby se značka trefila mezi správné cílové skupiny. Rozkaz pro nás zněl tedy jasně - vytvořit konzistentní komunikaci, která se zapíše do paměti fanoušků a zákazníků.

Naleštili jsme naše klávesnice a začali ladit vizuál, Tone of Voice a celkovou komunikaci tak, aby značka působila moderně, ale zároveň zachovala svou tradici, preciznost a kvalitu. Stejně jako je v hlavním claimu značky:

„Naše přesnost, váš úspěch.“

Pevnou oporu naší komunikace jsme zasadili do nového brandového webu, který doplnil již fungující e-shop. Hlavním cílem brandového webu, oproti e-shopu, není prodávat, ale představit produkty, hodnoty, výrobu nebo blogy a aktuality ze světa JKN. Na základě získaných informací pak může uživatel využít poptávkového formuláře, ať už pro možnost stát se distributorem nebo poptat JKN „signature dish“ v podobě kulovnice JK S10.  

Sociální sítě v ostré palbě

Instagram i Facebook JKN jsme začali doslova na zelené louce. Od začátku naší spolupráce v únoru 2024, kdy jsme oba profily založili, se nám povedlo našimi příspěvky ulovit více než 2 tisíce sledujících, kterým pravidelně servírujeme nejen čistě brandový, ale i prodejní obsah. 

Brand video, které zasáhlo široké publikum

K přilákání zákazníků mimo sociální sítě jsme nepoužili speciální marketingové vábničky, ale brand video, které se promítalo v lokálních kinech. Dynamické záběry z autentického prostředí, precizní střih a vizuál ladící s novou identitou pomohly značce dostat se do hledáčku širokého publika.

Nabité tiskoviny

Zásah dostali i tiskové materiály ve formě produktových katalogů v několika jazycích nebo děkovné letáky se slevovým kódem, které se přikládají k objednávkám.

Staňte se naším klientem

Ozvěte se nám
Martina Pavloušková
Business Development