Duše Bali jako součást identity značky Lōka

Jak vypadá značka inspirovaná duchem Bali, která spojuje dobrodružství, přírodu a komunitu? Přesně to je Lōka. 

Určitě nečekejte komunikaci rezortu s all inclusive jídlem a pitím, kde největší zábava začíná a končí cestou na přehřátý bazén. Lōka totiž není jen místo nebo produkt – je to životní styl, který odráží harmonii s přírodou, svobodu a touhu objevovat.

Začali jsme pěkně od začátku – název, logo a celkový vizuál inspirovaný ostrovní filosofií. Cílem bylo, aby Lōka oslovila cestovatele, sportovce a všechny, kdo hledají rovnováhu mezi pořádným fyzickým vybitím, ale nepohrdnou vyhozením nohou na stůl a kvalitní relaxací.

Barevná paleta byla pečlivě vybrána tak, aby reflektovala přírodní krásy Bali a rezonovala s atmosférou ostrova. Jako hlavní barvy jsme zvolili teplé písečné a zelené odstíny, které evokují místní pláže a tropickou přírodu.

S jasně danými pravidly jsme se přesunuli na tvorbu webu, který díky čistému designu, intuitivní navigaci a bez zbytečných okolků, jaké najdete na nejednom webu cestovní kanceláře, umožňuje návštěvníkům okamžitě pocítit energii Bali i filozofii Lōka.

Sampun!

Klient

Loka

Služby
Vizuální identita

Staňte se naším klientem

Ozvěte se nám
Martina Pavloušková
Business Development