U Vychopňů jsme navařili zkrátka poctivé brandingové menu

Ve vsetínské restauraci a hotelu U Vychopňů se sází na poctivost. My jsme se proto postarali, aby to bylo vidět i navenek. Nová komunikace tak podtrhuje jejich autentický přístup k vaření i hostům. Modernější, svěžejší, ale stále zkrátka poctivý – přesně tak, jak to má být.

Zkrátka poctivě – od jídla až po branding

Jelikož se říká, že jíme očima, vytvořili jsme nový vizuál a celkovou komunikaci tak, aby bylo už na první pohled jasné, že U Vychopňů hosté najdou spojení tradice a kvality s odkazem na historii pohostinského řemesla. To vše ale aktuálně, bez mnohdy zažitých kompromisů, které se s gastrobyznysem pojí. Claim „Zkrátka poctivě“, který jsme naservírovali přímo na míru a který prochází celou komunikací, tento přístup podtrhuje.

Zkrátka žádné umělé aranžmá – jen opravdové suroviny, opravdové jídlo, opravdoví lidé a opravdová atmosféra.

Recept na silnou značku

Aby značka U Vychopňů měla svůj jasný rukopis, přidali jsme do výbavy i brandbook – pečlivě sepsanou kuchařku, díky které bude komunikace vždy konzistentní, ať už se objeví kdekoliv.

Web jako základní ingredience

Nový web jsme navrhli tak, aby se hladový zákazník neztratil. Žádné složité hledání – jen přehledná struktura, která vede k rychlému výběru specialit z kuchyně nebo volného pokoje a k rezervaci hotové za pár kliknutí.

Obsah na webu ale není jen o jídle – je i o příběhu a hodnotách, které dávají značce osobitost. Proto jsme ho dochutili autentickými texty, které přibližují atmosféru místa. Ať už uživatelé hledají obědové menu, inspiraci na večerní posezení nebo si jen chtějí prohlédnout fotky, všechno je prezentováno srozumitelně, vkusně a hlavně – zkrátka poctivě.

Servírujeme obsah, který skutečně zasytí

Sociální sítě jsme proměnili ve stejném duchu jako web. Nakrmili jsme je obsahem, který jsme produkčně uvařili. Na uživatele Facebooku a Instagramu tak dýchnou autentickou atmosféru nové fotky a videa přímo z kuchyně, restaurace a hotelu.

Poctivost, která jde vidět i offline

Od vizitek až po jídelní a vinné lístky – všechno teď ladí do posledního detailu. A aby toho nebylo málo, přidali jsme i billboardy, které lákají kolemjdoucí nebo kolemjedoucí na zkrátka poctivý gastronomický zážitek.

Staňte se naším klientem

Ozvěte se nám
Martina Pavloušková
Business Development