Ve vsetínské restauraci a hotelu U Vychopňů se sází na poctivost. My jsme se proto postarali, aby to bylo vidět i navenek. Nová komunikace tak podtrhuje jejich autentický přístup k vaření i hostům. Modernější, svěžejší, ale stále zkrátka poctivý – přesně tak, jak to má být.
Jelikož se říká, že jíme očima, vytvořili jsme nový vizuál a celkovou komunikaci tak, aby bylo už na první pohled jasné, že U Vychopňů hosté najdou spojení tradice a kvality s odkazem na historii pohostinského řemesla. To vše ale aktuálně, bez mnohdy zažitých kompromisů, které se s gastrobyznysem pojí. Claim „Zkrátka poctivě“, který jsme naservírovali přímo na míru a který prochází celou komunikací, tento přístup podtrhuje.
Zkrátka žádné umělé aranžmá – jen opravdové suroviny, opravdové jídlo, opravdoví lidé a opravdová atmosféra.
Aby značka U Vychopňů měla svůj jasný rukopis, přidali jsme do výbavy i brandbook – pečlivě sepsanou kuchařku, díky které bude komunikace vždy konzistentní, ať už se objeví kdekoliv.
Nový web jsme navrhli tak, aby se hladový zákazník neztratil. Žádné složité hledání – jen přehledná struktura, která vede k rychlému výběru specialit z kuchyně nebo volného pokoje a k rezervaci hotové za pár kliknutí.
Obsah na webu ale není jen o jídle – je i o příběhu a hodnotách, které dávají značce osobitost. Proto jsme ho dochutili autentickými texty, které přibližují atmosféru místa. Ať už uživatelé hledají obědové menu, inspiraci na večerní posezení nebo si jen chtějí prohlédnout fotky, všechno je prezentováno srozumitelně, vkusně a hlavně – zkrátka poctivě.